AirAsia
Wartawan Malaysia Gazette, Zazrina Zainuddin (empat kiri) menerima kek daripada Amzar Anizam ketika unit komunikasi AirAsia Bhd merngadakan kunjungan ke pejabat Malaysia Gazette di Sungai Besi, Kuala Lumpur. foto IQBAL BASRI, 17 JANUARI 2019

KUALA LUMPUR – Seramai tiga kakitangan unit komunikasi AirAsia Bhd. mengunjungi pejabat Malaysia Gazette di Sungai Besi hari ini.

Menurut pegawai perhubungan awam syarikat penerbangan itu, Amzar Anizam, lawatan yang dilakukannya itu bertujuan mengeratkan lagi hubungan portal bderita ini yang telah dijalin sebelum ini.

“Malaysia Gazette merupakan sebahagian daripada media yang kami kunjungi dan kunjungan ini juga akan membolehkan kami mengemaskini data kami selain bertukar pandangan,” katanya yang turut ditemani rakan beliau, Qastury Jawawi Lian dan Heiddy Gan Xiang Lin.

Mereka yang meluangkan masa selama sejam turut diberi taklimat mengenai operasi MalaysiaGazette. – MalaysiaGazette

MGF17012019_Lawatan Air Asia ke MG_05
Ketua Pemberita Malaysia Gazette, Khairuddin Mohd Amin (dua kanan) beramah mesra bersama kakitangan unit komunikasi  AirAsia Bhd ketika mengungi pejabat Malaysia Gazette di Sungai Besi, KUala Lumpur. foto IQBAL BASRI, 17 JANUARI 2019