Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Dzulkifli Ahmad dan Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Seri Azam Baki bergambar kenangan bersama pemandu teksi dan pemilik kereta sewa yang hadir pada program Gerakan Revolusi Anti Rasuah di Kajang, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 15 JANUARI 2018.
Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Dzulkifli Ahmad (kanan) tiba dengan menaiki teksi untuk menghadiri program Gerakan Revolusi Anti Rasuah membabitkan pemandu teksi dan kereta sewa di Kajang, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 15 JANUARI 2018.
Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Dzulkifli Ahmad (dua kanan) diiringi Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Seri Azam Baki (kanan) menampal pelekat (GERAH) pada salah sebuah teksi sebagai gimik perasmian Gerakan Revolusi Anti Rasuah membabitkan pemandu teksi dan kereta sewa di Kajang, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 15 JANUARI 2018.
Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Dzulkifli Ahmad dan Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Seri Azam Baki beramah mesra bersama pemandu teksi dan pemilik kereta sewa yang hadir pada program Gerakan Revolusi Anti Rasuah di Kajang, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 15 JANUARI 2018.