Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin turut serta Mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi bergambar kenangan bersama sebahagian atlet yang hadir pada Majlis Penyerahan Jalur Gemilang kepada Kontinjen Malaysia ke Sukan SEA KL2017 dan Para ASEAN di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 10 OGOS 2017.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyerahkan Jalur Gemilang kepada Chef de Mission Sukan Para Asean 2017, Datuk Subramaniam Raman (kanan) sambil diperhatikan Menteri Belia dan Sukan, Yb Khairy Jamaluddin (kiri) pada Majlis Penyerahan Jalur Gemilang kepada Kontinjen Malaysia ke Sukan SEA KL2017 dan Para ASEAN di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 10 OGOS 2017.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melihat Chef de Mission Sukan Para Asean 2017, Datuk Subramaniam Raman (kanan) mengibarkan Jalur Gemilang yang diserahkan kepadanya sambil diperhatikan oleh Manta Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi dan Menteri Belia dan Sukan, Yb Khairy Jamaluddin (kiri) pada Majlis Penyerahan Jalur Gemilang kepada Kontinjen Malaysia ke Sukan SEA KL2017 dan Para ASEAN di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 10 OGOS 2017.