Sebahagian orang ramai mengibarkan Jalur Gemilang pada Program Doa Untuk Malaysia sempena Sambutan Hari Kebangsaan 2017 di Dataran Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 12 OGOS 2017.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak (tengah) turut mengiringi Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom bergambar kenangan bersama orang ramai selepas selesai bersalawat dan berqasidah pada Program Doa Untuk Malaysia sempena Sambutan Hari Kebangsaan 2017 di Dataran Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 12 OGOS 2017.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bersalaman dengan orang ramai selepas selesai menunaikan solat Isyak ketika hadir pada Program Doa Untuk Malaysia sempena Sambutan Hari Kebangsaan 2017 di Dataran Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 12 OGOS 2017.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed (dua kiri) turut serta Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom (tiga kanan) dan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor (kiri) bersalawat dan berqasidah bersama orang ramai yang hadir pada Program Doa Untuk Malaysia sempena Sambutan Hari Kebangsaan 2017 di Dataran Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 12 OGOS 2017.