Gambar hiasan
Pemandangan bandaraya Kuala Lumpur yang terjejas akibat jerebu dengan bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU) 119 API yang dipaparkan di laman sesawang apims.doe.gov.my sekitar jam 1 petang ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Menara Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 12 SEPTEMBER 2019.
Seorang pengunjung mengambil langkah keselamatan dengan memakai penutup hidung dan mulut berikutan keadaan ruang udara Kuala Lumpur yang terjejas akibat jerebu ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Menara Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 12 SEPTEMBER 2019.
Seorang pengunjung, Nurhanisa Mustafa Kamal memakai penutup hidung dan mulut sewaktu berswafoto berlatarbelakangkan pemandangan bandaraya Kuala Lumpur yang terjejas akibat jerebu dengan bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU) 119 API yang dipaparkan di laman sesawang apims.doe.gov.my sekitar jam 1 petang ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Menara Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 12 SEPTEMBER 2019.
Dua pengunjung yang memakai penutup hidung dan mulut tidak melepaskan peluang bergambar berlatarbelakangkan pemandangan bandaraya Kuala Lumpur yang terjejas akibat jerebu dengan bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU) 119 API yang dipaparkan di laman sesawang apims.doe.gov.my sekitar jam 1 petang ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Menara Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 12 SEPTEMBER 2019.