Ahli Parlimen Marang, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hadir pada Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 23 JULAI 2020.
Ahli Parlimen Pandan, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail (tengah) hadir pada Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 23 JULAI 2020.
Menteri Kanan Perdagangan Antarabangsa dan Industri yang juga Ahli Parlimen Gombak, Datuk Seri Azmin Ali hadir pada Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 23 JULAI 2020.
Ahli Parlimen Lembah Pantai, Fahmi Fadzil berjalan keluar selepas pada sidang media pada Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 23 JULAI 2020.
Ahli Parlimen Simpang Renggam, Maszlee Malik hadir pada Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 23 JULAI 2020.
Ahli Parlimen Teluk Intan, Nga Kor Ming hadir pada Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 23 JULAI 2020.
Menteri Sumber Manusia Menteri yang juga Ahli Parlimen Tapah, Datuk Seri M.Saravanan Murugan hadir pada Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 23 JULAI 2020.