Menteri Kanan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) yang juga Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali melakukan 'fist bump' bersama calon Perikatan Nasional (PN) N.12 Sulaman, Datuk Hajiji Noor (kanan) pada Majlis Ramah Mesra dan Rapat Umum Pemimpin Bersama Rakyat di Pusat Daerah Mengundi (PDM) Tambalang, Kampung Bolong Baru, Tuaran, Sabah. foto HAZROL ZAINAL, 15 SEPTEMBER 2020.
Menteri Kanan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) yang juga Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali diiringi calon Perikatan Nasional (PN) N.12 Sulaman, Datuk Hajiji Noor (kiri) beramah mesra dengan penduduk yang hadir pada Majlis Ramah Mesra dan Rapat Umum Pemimpin Bersama Rakyat di Pusat Daerah Mengundi (PDM) Tambalang, Kampung Bolong Baru, Tuaran, Sabah. foto HAZROL ZAINAL, 15 SEPTEMBER 2020.
Menteri Kanan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) yang juga Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali diiringi calon Perikatan Nasional (PN) N.12 Sulaman, Datuk Hajiji Noor (dua kanan) melaungkan ‘Perikatan Nasional’ pada Majlis Ramah Mesra dan Rapat Umum Pemimpin Bersama Rakyat di Pusat Daerah Mengundi (PDM) Tambalang, Kampung Bolong Baru, Tuaran, Sabah. foto HAZROL ZAINAL, 15 SEPTEMBER 2020.
Penduduk melaungkan kata-kata semangat sewaktu ucapan Menteri Kanan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) yang juga Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali pada Majlis Ramah Mesra dan Pelancaran Jentera Dewan Undangan Negeri Tamparuli sempena kempen Pilihan Raya Negeri (PRN) ke-16 Sabah di Bilik Gerakan Parti Bersatu Sabah, Jalan Perumahan Kionsom Baru, Tuaran, Sabah. foto HAZROL ZAINAL, 15 SEPTEMBER 2020.
Menteri Kanan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) yang juga Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali diiringi calon Parti Bersatu Sabah (PBS) N.14 Tamparuli, Datuk Jahid Jahim (kiri) beramah mesra dengan sebahagian penduduk yang hadir pada Majlis Ramah Mesra dan Pelancaran Jentera Dewan Undangan Negeri Tamparuli sempena kempen Pilihan Raya Negeri (PRN) ke-16 Sabah di Bilik Gerakan Parti Bersatu Sabah, Jalan Perumahan Kionsom Baru, Tuaran, Sabah. foto HAZROL ZAINAL, 15 SEPTEMBER 2020.
Menteri Kanan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) yang juga Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali bersama calon Perikatan Nasional (PN) N.12 Sulaman, Datuk Hajiji Noor (dua kanan) dan calon Parti Bersatu Sabah (PBS) N.14 Tamparuli, Datuk Jahid Jahim mengibarkan bendera PBS pada Majlis Ramah Mesra dan Pelancaran Jentera Dewan Undangan Negeri Tamparuli sempena kempen Pilihan Raya Negeri (PRN) ke-16 Sabah di Bilik Gerakan Parti Bersatu Sabah, Jalan Perumahan Kionsom Baru, Tuaran, Sabah. foto HAZROL ZAINAL, 15 SEPTEMBER 2020.