Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Saifuddin Nasution Ismail bersama Timbalan Menteri KPDNHEP, Chong Chieng Jen (dua kiri) dan Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Seri Jamil Salleh (kanan) bergambar kenangan dengan para pengusaha PKS yang hadir pada Majlis Pelancaran Buku Panduan Kemasukan Produk Halal PKS dalam pasaran asing dan tempatan sempena Hari Bersama PKS di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 09 OKTOBER 2018.
MGF09102018_SAIFUDDIN LANCAR BUKU PKS07
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Saifuddin Nasution Ismail bersama Timbalan Menteri KPDNHEP, Chong Chieng Jen (dua kiri) dan Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Seri Jamil Salleh (kanan) serta yang lain melalukan gimik pelancaran Buku Panduan Kemasukan Produk Halal PKS dalam pasaran asing dan tempatan sempena Hari Bersama PKS di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 09 OKTOBER 2018.
MGF09102018_SAIFUDDIN LANCAR BUKU PKS09
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Saifuddin Nasution Ismail bersama Timbalan Menteri KPDNHEP, Chong Chieng Jen (dua kanan) dan Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Seri Jamil Salleh (kanan) serta yang lain menurunkan tandatangan sebagai gimik pelancaran Buku Panduan Kemasukan Produk Halal PKS dalam pasaran asing dan tempatan sempena Hari Bersama PKS di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 09 OKTOBER 2018.
MGF09102018_SAIFUDDIN LANCAR BUKU PKS12
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Saifuddin Nasution Ismail meluangkan masa melawat pameran pada Majlis Pelancaran Buku Panduan Kemasukan Produk Halal PKS dalam pasaran asing dan tempatan sempena Majlis Hari Bersama PKS di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 09 OKTOBER 2018.