Foto Instagram Stacy.

KUALA LUMPUR – Penyanyi Stacy Anam meluahkan rasa terkilan  apabila dia dan suami yang juga penyanyi, Akim Ahmad dimalukan oleh dua petugas di sebuah taman tema air terkenal di Lembah Klang.

Stacy berkata, petugas itu memang sengaja berbuat demikian kepada mereka yang ketika itu sibuk menguruskan dua anak  untuk masuk ke taman itu.

“Ingatkan saya seorang saja yang kena, rupanya suami pun sama. Kami penat urus anak yang meragam boleh pula kakitangan di situ ‘menganjing’ depan-depan.

“Saya tak kisah kalau tak kenal kami tapi janganlah sampai memperlekehkan. Maaf ya kami datang bukan untuk minta dikenali atau dengar perbualan sinis itu.
“Perlu ke nak mengumpat sampai terjerit-jerit hingga kami dengar apa yang diperkatakan?” tulis Stacy di akaun Instagram miliknya.

Stacy menambah, sebagai pekerja mereka seharusnya berkelakuan baik dan menghormati pengunjung yang datang.

“Kamu ingat kami binatang yang membawa anak-anak. Kami tak nak apa-apa, cuma jangan terbawa-bawa sikap kurang ajar ke tempat kerja.

“Yang datang bukan masuk percuma. Jadi tolong jaga bahasa dan tingkah laku. Harap-harap ada ganjaran besar menanti kamu atas tindakan dibuat itu,” luahnya lagi. – MalaysiaGazette