Beberapa pengunjung kelihatan seronok melihat gelagat seekor penyu yang berenang berhampiran Jalur Gemilang terpanjang yang dipasang dalam akuarium di Aquaria, KLCC, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 30 OGOS 2017.
Pengarah Urusan Malaysia Book Of Records, Tan Sri Danny Ooi (kanan) menyerahkan sijil pengiktirafan kepada Pengerusi Eksekutif Kumpulan Aquaria KLCC, Datuk Simon Foong (kiri) pada Paparan Jalur Gemilang terpanjang dalam akuarium di Aquaria, KLCC, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 30 OGOS 2017.
Seekor penyu dilihat berenang melintasi Jalur Gemilang terpanjang yang dipasang dalam akuarium di Aquaria, KLCC, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 30 OGOS 2017.
Seorang pengunjung, Nazira Yergaliyeva berswafoto berlatar belakang Jalur Gemilang terpanjang yang dipasang dalam akuarium di Aquaria, KLCC, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 30 OGOS 2017.
Dua pelancong merakam gelagat hidupan laut yang berenang berhampiran Jalur Gemilang terpanjang yang dipasang dalam akuarium di Aquaria, KLCC, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 30 OGOS 2017.