Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Muhyiddin Yassin diiringi Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri, Datuk Seri Alwi Ibrahim (kiri) dan Ketua Pengarah Jabatan Penjara, Datuk Seri Zulkifli Omar (dua kanan) melancarkan Buku Sejarah Parol sempena Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Kompleks D, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 07 JUN 2018.
Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri, Datuk Seri Alwi Ibrahim (dua kanan) hadir pada Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Kompleks D, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 07 JUN 2018.
Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (kanan) bersalaman dengan sebahagian kakitangan KDN yang hadir pada Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Kompleks D, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 07 JUN 2018.
Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (dua kanan) diiringi Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri, Datuk Seri Alwi Ibrahim (kanan) beramah mesra dengan sebahagian kakitangan KDN yang hadir pada Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Kompleks D, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 07 JUN 2018.