Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Agama), Datuk Seri Dr Mujahid Yusuf (tengah) diiringi Setiausaha Agung Agung Komanwel, Patricia Scotland (kanan) hadir pada Forum Kepercayaan Dalam Komanwel di Institut Antarabangsa Tamadun Islam dan Alam Melayu (ISTAC) , Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 10 FEBRUARI 2020.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Agama), Datuk Seri Dr Mujahid Yusuf (kiri) bersalaman dengan Setiausaha Agung Agung Komanwel, Patricia Scotland (tengah) diiringi Pengerusi MAIWP, Datuk Seri Syed Hussein Alhabshee (kanan) pada Forum Kepercayaan Dalam Komanwel di Institut Antarabangsa Tamadun Islam dan Alam Melayu (ISTAC) , Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 10 FEBRUARI 2020.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Agama), Datuk Seri Dr Mujahid Yusuf (kiri) berbincang sesuatu dengan Setiausaha Agung Agung Komanwel, Patricia Scotland (kanan) pada Forum Kepercayaan Dalam Komanwel di Institut Antarabangsa Tamadun Islam dan Alam Melayu (ISTAC) , Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 10 FEBRUARI 2020.