Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Mohammad Hamdan Wahid (dua kiri) meninjau sekatan jalan raya pada Ops Lancar di Plaza Tol Sungai Besi, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 27 MEI 2020.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Mohammad Hamdan Wahid (kiri) hadir pada Ops Lancar di Plaza Tol Sungai Besi, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 27 MEI 2020.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Mohammad Hamdan Wahid (dua kiri) membuat lawatan ke khemah anggota yang bertugas pada Ops Lancar di Plaza Tol Sungai Besi, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 27 MEI 2020.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Mohammad Hamdan Wahid (dua kanan) hadir pada Ops Lancar di Plaza Tol Sungai Besi, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 27 MEI 2020.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Mohammad Hamdan Wahid (tiga kiri) meninjau sekatan jalan raya pada Ops Lancar di Plaza Tol Sungai Besi, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 27 MEI 2020.