Presiden Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia, Abdul Rani Kulup Adullah bercakap kepada media ketika MJMM dan beberapa NGO membuat laporan polis berhubung isu buku teks sejarah tingkatan 4 yang telah dimanipulasikan fakta di IPD Sentul. Foto FIKRI YAZID 27 FEBRUARI 2021.
Presiden Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia, Abdul Rani Kulup Adullah dan beberapa NGO lain berjalan keluar dari IPD Sentul selepas membuat laporan polis berhubung isu buku teks sejarah tingkatan 4 yang telah dimanipulasikan fakta di IPD Sentul. Foto FIKRI YAZID 27 FEBRUARI 2021.
Presiden Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia, Abdul Rani Kulup Adullah bercakap kepada media ketika MJMM dan beberapa NGO lain membuat laporan polis berhubung isu buku teks sejarah tingkatan 4 yang telah dimanipulasikan fakta di IPD Sentul. Foto FIKRI YAZID 27 FEBRUARI 2021.
MJMM dan beberapa NGO lain sekepas membuat laporan polis berhubung isu buku teks sejarah tingkatan 4 yang telah dimanipulasikan fakta di IPD Sentul. Foto FIKRI YAZID, 27 FEBRUARI 2021.