Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur, ACP Zulkifly Yahya memeriksa motosikal yang diubahsuai semasa sidang media kejayaan operasi ekzos bising yang dikuatkuasakan 1 hingga 7 mac lalu bertempat di Jalan Tun H.S. Lee. Foto SHAFIY ZUL, 08 MAC 2021.
Anggota Jabatan Alam Sekitar memeriksa motosikal yang diubahsuai semasa sidang media kejayaan operasi ekzos bising yang dikuatkuasakan 1 hingga 7 mac lalu bertempat di Jabatan Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur. Foto SHAFIY ZUL, 08 FEBRUARI 2021.
Bunyi yang dibenarkan tidak melebihi 95 desibel semasa sidang media kejayaan operasi ekzos bising yang dikuatkuasakan 1 hingga 7 mac lalu bertempat di Jabatan Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur. Foto SHAFIY ZUL, 08 MAC 2021.
Pemilik perlu menukar kembali kepada ekzos asal sebelum membawa pulang motosikal bertempat di Jabatan Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur. Foto SHAFIY ZUL, 08 FEBRUARI 2021.
Antara pemilik yang dikenakan kompaun oleh pihak Jabatan Alam Sekitar semasa sidang media kejayaan operasi ekzos bising yang dikuatkuasakan 1 hingga 7 mac lalu bertempat di Jabatan Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur. Foto SHAFIY ZUL, 08 FEBRUARI 2021.
Pemilik perlu menukar kembali kepada ekzos asal sebelum membawa pulang motosikal bertempat di Jabatan Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur . Foto SHAFIY ZUL, 08 FEBRUARI 2021.