Ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) memegang plakad pada protes ‘Selamatkan SPRM’ sebelum berkonvoi dari Bulatan Putra menuju ke Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2022.
Ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) menunjukkan kertas yang bertulis ‘Undur Azam Baki’ pada protes ‘Selamatkan SPRM’ sebelum berkonvoi dari Bulatan Putra menuju ke Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2022.
Deretan kenderaan yang menyertai Konvoi Angkatan Muda Keadilan (AMK) pada protes ‘Selamatkan SPRM’ bergerak dari Bulatan Putra menuju ke Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2022.
Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Thiban Subbramaniam menyerahkan memorandum dalam bentuk plakad kepada seorang pegawai SPRM pada protes ‘Selamatkan SPRM’ selepas berkonvoi dari Bulatan Putra menuju ke Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2022.
Ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) memegang plakad ‘bersih SPRM’ pada protes ‘Selamatkan SPRM’ sebelum berkonvoi dari Bulatan Putra menuju ke Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2022.
Ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) memegang plakad pada protes ‘Selamatkan SPRM’ selepas berkonvoi dari Bulatan Putra menuju ke Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2022.