Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Aminudin Shari melakukan lawatan di kaunter perkhidmatan ketika menghadiri Majlis Perasmian Kaunter Bersepadu Majlis Perbandaran Kajang dan Pelancaran Sambutan Jubli Perak ke 25 Tahun di Majlis Perbandaran Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 28 JANUARI 2022.
Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Aminudin Shari melancarkan gimik pelancaran Majlis Perasmian Kaunter Bersepadu Majlis Perbandaran Kajang dan Pelancaran Sambutan Jubli Perak ke 25 Tahun di Majlis Perbandaran Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 28 JANUARI 2022.
Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Aminudin Shari menyampaikan lesen perniagaan kepada orang awam yang hadir pada Majlis Perasmian Kaunter Bersepadu Majlis Perbandaran Kajang dan Pelancaran Sambutan Jubli Perak ke 25 Tahun di Majlis Perbandaran Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 28 JANUARI 2022.
Orang awam yang berada di kaunter perkhidmatan ketika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Aminudin Shari hadir ke Majlis Perasmian Kaunter Bersepadu Majlis Perbandaran Kajang dan Pelancaran Sambutan Jubli Perak ke 25 Tahun di Majlis Perbandaran Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 28 JANUARI 2022.