Menteri Luar, Datuk Saifuddin Abdullah diiringi Presiden Majlis Belia Malaysia (MBM), Mohd Izzat Afifi Abdul Hamid (kanan) bergambar kenangan dengan para penerima Pelantikan Jawatankuasa Belia Untuk Hubungan Antarabangsa dan Diplomasi, Majlis Belia Negara pada sidang media di Wisma Putra, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 APRIL 2022.
Menteri Luar, Datuk Saifuddin Abdullah diiringi Presiden Majlis Belia Malaysia (MBM), Mohd Izzat Afifi Abdul Hamid (kanan) menyampaikan sijil Pelantikan Jawatankuasa Belia Untuk Hubungan Antarabangsa dan Diplomasi, Majlis Belia Negara kepada para penerima pada sidang media di Wisma Putra, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 APRIL 2022.
Menteri Luar, Datuk Saifuddin Abdullah diiringi Presiden Majlis Belia Malaysia (MBM), Mohd Izzat Afifi Abdul Hamid (dua kanan) beramah mesra dengan para penerima Pelantikan Jawatankuasa Belia Untuk Hubungan Antarabangsa dan Diplomasi, Majlis Belia Negara pada sidang media di Wisma Putra, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 APRIL 2022.