Ahli Pejuanita memegang plakad yang tertera 'Justice For Bella' dan 'Justice For Baby Adam' ketika membuat laporan polis meminta membuka siasatan kes baby adam yang meninggal dunia dipercayai ketika dalam jagaan Rumah Bonda di Balai Polis Setiawangsa, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 19 APRIL 2022.
Ketua Pejuanita Wilayah Persekutuan, Bibi Sunita S.Khan (dua kiri) bersama ahli Pejuanita yang lain berjalan keluar selepas membuat laporan polis mengenai meminta membuka siasatan kes baby adam yang meninggal dunia dipercayai ketika dalam jagaan Rumah Bonda di Balai Polis Setiawangsa, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 19 APRIL 2022.
Ahli Pejuanita memegang plakad yang tertera ‘Justice For Baby Adam’ ketika membuat laporan polis meminta membuka siasatan kes baby adam yang meninggal dunia dipercayai ketika dalam jagaan Rumah Bonda di Balai Polis Setiawangsa, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 19 APRIL 2022.
Ahli Pejuanita memegang plakad yang tertera ‘Justice For Bella’ dan ‘Justice For Baby Adam’ ketika membuat laporan polis meminta membuka siasatan kes baby adam yang meninggal dunia dipercayai ketika dalam jagaan Rumah Bonda di Balai Polis Setiawangsa, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 19 APRIL 2022.
Ahli Pejuanita memegang plakad yang tertera ‘Justice For Bella’ ketika membuat laporan polis meminta membuka siasatan kes baby adam yang meninggal dunia dipercayai ketika dalam jagaan Rumah Bonda di Balai Polis Setiawangsa, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 19 APRIL 2022.
Ketua Pejuanita Wilayah Persekutuan, Bibi Sunita S.Khan (tengah) bersama ahlinya yang lain menunjukkan plakad yang tertera ‘Justice For Bella’ dan ‘Justice For Baby Adam’ serta laporan polis meminta membuka siasatan kes baby adam yang meninggal dunia dipercayai ketika dalam jagaan Rumah Bonda di Balai Polis Setiawangsa, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 19 APRIL 2022.