Sebahagian penduduk mengelilingi sekitar kawasan flat dengan menyanyikan lagu keagamaan dan bermain gendang bagi memanggil penduduk yang beragama islam untuk bangun bersahur pada bulan Ramadan yang mulia ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Balakong, Selangor. Foto MUHD NA’IM, 27 MAC 2022.
Penduduk mengelilingi sekitar kawasan flat dengan menyanyikan lagu keagamaan dan bermain gendang bagi memanggil penduduk yang beragama islam untuk bangun bersahur pada bulan Ramadan yang mulia ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Balakong, Selangor. Foto MUHD NA’IM, 27 MAC 2022.
Antara jiran di sekitar flat yang keluar untuk melihat komuniti penduduk mengelilingi sekitar kawasan dengan menyanyikan lagu keagamaan dan bermain gendang bagi memanggil umat islam untuk bangun bersahur pada bulan Ramadan yang mulia di Balakong, Selangor. Foto MUHD NA’IM, 27 MAC 2022.
Riaksi penduduk mengelilingi sekitar kawasan flat dengan menyanyikan lagu keagamaan dan bermain gendang bagi memanggil penduduk yang beragama islam untuk bangun bersahur pada bulan Ramadan yang mulia di Balakong, Selangor. Foto MUHD NA’IM, 27 MAC 2022.