Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama timbalannya yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi beramah mesra dengan orang asli pada Majlis Perasmian Sentuhan Kasih Desa Selangor di Stadium Mini Sungai Besar, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 22 JULAI 2023.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama timbalannya yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menyempurnakan gimik perasmian pada Majlis Perasmian Sentuhan Kasih Desa Selangor di Stadium Mini Sungai Besar, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 22 JULAI 2023.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama timbalannya yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menyampaikan saguhati ‘One Off’ berjumlah RM900,000 kepada Batin Penghulu Orang Asli, Pengerusi dan Setiausaha Jawatankuasa Pembangunan dan Keselamatan Kampung Orang Asli (JPKKOA) Daiman Peron dari kampung Orang Asli Sungai Judah, Pulau Carey pada Majlis Perasmian Sentuhan Kasih Desa Selangor di Stadium Mini Sungai Besar, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 22 JULAI 2023.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama timbalannya yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi meluangkan masa melawat ke reruai jualan usahawan pada Majlis Perasmian Sentuhan Kasih Desa Selangor di Stadium Mini Sungai Besar, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 22 JULAI 2023.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim beramah mesra dengan orang ramai selepas Majlis Perasmian Sentuhan Kasih Desa Selangor di Stadium Mini Sungai Besar, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 22 JULAI 2023.