Orang ramai berkunjung ke gerai Pekan Kundasang yang menjual pelbagai jenis buah-buahan dan sayur-sayuran dipinggir jalan utama yang menjadi hentian popular bagi pengguna jalanraya ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kundasang, Sabah. Foto AFFAN FAUZI, 28 SEPTEMBER 2023. Gerai sayur dan buah buahan yang terletak untuk membeli sayur dan buah buahan dari tanah tinggi Kundasang.
Suasana penempatan penduduk sekitar kaki Gunung Kinabalu menjadi tarikan popular pengguna jalanraya ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kundasang, Sabah. Foto AFFAN FAUZI, 28 SEPTEMBER 2023.
Orang ramai tidak melepaskan peluang menikmati pemandangan indah dan waktu senja Pekan Kundasang yang terletak di kaki Gunung Kinabalu ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kundasang, Sabah. Foto AFFAN FAUZI, 28 SEPTEMBER 2023.
Orang ramai berkunjung ke gerai Pekan Kundasang yang menjual pelbagai jenis buah-buahan dan sayur-sayuran dipinggir jalan utama yang menjadi hentian popular bagi pengguna jalanraya ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kundasang, Sabah. Foto AFFAN FAUZI, 28 SEPTEMBER 2023.