Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah (KETENGAH) antara agensi di bawah Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah (KKDW) yang mengambil bahagian dalam Karnival Usahawan Desa di Putrajaya sehingga 26 November ini.. Foto MALAYSIA GAZETTE, 22 NOVEMBER 2023.
Suasana orang ramai mengunjungi Karnival Usahawan Desa di Putrajaya bermula hari ini sehingga 26 November . Foto MALAYSIA GAZETTE, 22 NOVEMBER 2023.
Cendawan kukur antara produk makanan tradisional yang dijual di Karnival Usahawan Desa yang berlangsung di Anjung Floria, Putrajaya hari ini. Foto MALAYSIA GAZETTE, 22 NOVEMBER 2023.
Timbalan Ketua Setiausaha (Dasar) Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah (KKDW) Datuk Che Murad Sayang Ramjan (tiga kanan) santai bersama yang lain selepas perasmian Karnival Usahawan Desa di Putrajaya. Foto MALAYSIA GAZETTE, 22 NOVEMBER 2023.
Antara aktiviti yang terdapat pada Karnival Usahawan Desa di Putrajaya bermula hari ini sehingga 26 November . Foto MALAYSIA GAZETTE, 22 NOVEMBER 2023.
Deretan food truck yang menyajikan pelbagai makanan menanti kehadiran pengunjung Karnival Usahawan Desa yang diadakan di Putrajaya. Foto MALAYSIA GAZETTE, 22 NOVEMBER 2023.