Anjing pengesan K9 melakukan pencarian dua mangsa yang masih hilang dihanyutkan arus deras akibat kepala air di sebuah sungai di Kota Perdana, Seri Kembangan. Foto WAN NABIL NASIR, 01 APRIL 2024.
Suami dan bapa Mangsa, Ahmad Suriadi, 40 (kiri) bersama anaknya yang terselamat Mohd Alif, 9 (kanan) di lokasi kejadian kepala air di sebuah sungai di Kota Perdana, Seri Kembangan. Foto WAN NABIL NASIR, 01 APRIL 2024.
Mangsa, Mohd Alif, 9 yang terselamat menunjukkan luka yang dialami dalam kejadian kepala air di sebuah sungai di Kota Perdana, Seri Kembangan. Foto WAN NABIL NASIR, 01 APRIL 2024.
Anggota Bomba melakukan pencarian pada hari kedua di sepanjang sungai untuk mencari tiga mangsa yang hilang dihanyutkan arus deras akibat kepala air di sebatang sungai di Kota Perdana, Seri Kembangan. Foto WAN NABIL NASIR, 01 APRIL 2024.
Anggota Bomba membawa masuk Anjing pengesan K9 untuk membantu melakukan pencarian pada hari kedua untuk mencari dua mangsa yang hilang dihanyutkan arus deras akibat kepala air di sebatang sungai di Kota Perdana, Seri Kembangan. Foto WAN NABIL NASIR, 01 APRIL 2024.
Anggota Bomba melakukan pencarian pada hari kedua di sepanjang sungai untuk mencari dua mangsa yang hilang dihanyutkan arus deras akibat kepala air di sebatang sungai di Kota Perdana, Seri Kembangan. Foto WAN NABIL NASIR, 01 APRIL 2024.