Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim diringi Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bergambar dengan pelatih selepas perasmian Hari Pendidikan dan Latihan Teknikal Vokasional (TVET) Negara 2024 di ILP Kuala Langat, Selangor. Foto SYADILA AMARI, 08 JUN 2024.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim diringi Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi ketika hadir pada Perasmian Hari Pendidikan dan Latihan Teknikal Vokasional (TVET) Negara 2024 di ILP Kuala Langat, Selangor. Foto SYADILA AMARI, 08 JUN 2024.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim diringi Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan Menteri Sumber Manusia, Steven Sim menunjukkan buku Dasar TVET Negara 2030 pada Perasmian Hari Pendidikan dan Latihan Teknikal Vokasional (TVET) Negara 2024 di ILP Kuala Langat, Selangor. Foto SYADILA AMARI, 08 JUN 2024.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim diringi Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi melihat pameran dan demonstrasi pelatih selepas Perasmian Hari Pendidikan dan Latihan Teknikal Vokasional (TVET) Negara 2024 di ILP Kuala Langat, Selangor. Foto SYADILA AMARI, 08 JUN 2024.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim diringi beramah mesra dengan pengunjung selepas Perasmian Hari Pendidikan dan Latihan Teknikal Vokasional (TVET) Negara 2024 di ILP Kuala Langat, Selangor. Foto SYADILA AMARI, 08 JUN 2024.
Pelajar membuat rekaan di ruang pameran Kemahiran Cabaran pada Hari Pendidikan dan Latihan Teknikal Vokasional (TVET) Negara 2024 di ILP Kuala Langat, Selangor. Foto SYADILA AMARI, 08 JUN 2024.
Gelagat pelatih membuat demonstrasi pada Perasmian Hari Pendidikan dan Latihan Teknikal Vokasional (TVET) Negara 2024 di ILP Kuala Langat, Selangor. Foto SYADILA AMARI, 08 JUN 2024.