Home Ekonomi Ferrea, Liana dapat sambutan

Ferrea, Liana dapat sambutan

Lakaran grafik artis bagi kediaman Ferrea di Denai Alam.

KUALA LUMPUR – Projek perumahan Elmina Garden yang dibangunkan oleh Sime Darby Property Berhad terus mendapat sambutan pembeli.

Pelancaran pertama sebanyak 120 unit Ferrea, kediaman berkembar dua tingkat di Denai Alam telah dijual sebanyak 63 peratus manakala sebanyak 40 peratus kediaman Liana, di Elmina Gardens telah dibeli.

Ferrea menawarkan keluasan 22’ x 70’ dan 22’ x 75’ dijual pada harga RM760,888 dan Liana seluas 30′ x 100′ pula ditawarkan pada harga RM1.122 juta.

Kedua-dua perumahan ini terletak di perbandaran Elmina.

Kediaman Liana di Elmina Gardens

Pengarah Urusan Sime Darby Property, Datuk Seri Amrin Awaluddin berkata, sambutan baik pembeli untuk kediaman Ferrea dan Liana menandakan permintaan yang kukuh terhadap hartanah di Denai Alam dan Elmina Gardens.

Salah satu fasa terakhir projek hartanah di Denai Alam, Ferrea menawarkan dua taman dan kawasan rekreasi yang luas untuk kegiatan dan acara luaran manakala Liana di Elmina Gardens mempunyai unit kediaman yang lebih besar dengan susun atur pelan terbuka untuk ruang tamu, ruang makan dan dapur.

Kedua-dua hartanah kediaman itu terletak dengan strategik dengan akses mudah dengan jaringan lebuh-lebuh raya – Lebuhraya Koridor Guthrie, NKVE, Lebuhraya Shah Alam, Lebuhraya Elite dan DASH yang dijadualkan siap pada tahun 2020. – MalaysiaGazette