Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hadir pada Ucaptama Mahasiswa Dan Ilmuwan Memimpin Perpaduan sempena Seminar Kebangsaan Politik Sejahtera 2019 di Universiti Malaya, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 22 NOVEMBER 2019.
Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menurunkan tandatangan sebagai gimik pelancaran buku Seminar Kebangsaan Politik Sejahtera pada Ucaptama Mahasiswa Dan Ilmuwan Memimpin Perpaduan di Universiti Malaya, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 22 NOVEMBER 2019.
Sebahagian pelajar yang hadir pada Ucaptama Mahasiswa Dan Ilmuwan Memimpin Perpaduan yang disampaikan oleh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sempena Seminar Kebangsaan Politik Sejahtera 2019 di Universiti Malaya, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 22 NOVEMBER 2019.
Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang melambai tangan ke arah pelajar yang hadir pada Ucaptama Mahasiswa Dan Ilmuwan Memimpin Perpaduan sempena Seminar Kebangsaan Politik Sejahtera 2019 di Universiti Malaya, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 22 NOVEMBER 2019.
Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bergambar kenangan dengan pelajar yang hadir pada Ucaptama Mahasiswa Dan Ilmuwan Memimpin Perpaduan sempena Seminar Kebangsaan Politik Sejahtera 2019 di Universiti Malaya, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 22 NOVEMBER 2019.