KUALA LUMPUR – Kecoh di media sosial apabila tular gambar pada peserta Malaysia Tattoo Expo 2019 yang berkeadaan separuh bogel.

Rata-rata netizen mengutuk apa yang berlaku kerana ia bertentangan dengan agama dan moral penduduk di negara ini.

Lebih menimbulkan kemarahan apabila netizen mendapati majlis yang sama mendapat sokongan kerajaan melalui Kementerian Pelancongan, Seni dan Kebudayaan (MOTAC).

Ia dapat dilihat pada poster yang terdapat pada gambar tular majlis berkenaan.

Ada netizen mengaitkan penganjuran program sedemikian ‘merosakkan’ imej Rahmatan Lil Alamin yang dibawa oleh kerajaan.

Difahamkan, acara tersebut yang menampilkan lebih 60 artis tattoo dari seluruh dunia itu turut mendapat sokongan daripada Malaysia Convention and Exhibition Bureau (MyCeb) di bawah kategori Mice (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions). – MalaysiaGazette

4 Komen

  1. Malaysia baru semua bleh… Perjuang komonis dan di sambut sbagai peringatan dan di angkat sbagai perjuang kemerdekaan…..itu pun byak lagi melayu yg buta perut buta hati…. Dan semua bdan buta.

  2. Kenapa kerajaan yg aku sokong macam taik buat kerja pemantauan.. atau ada sabotaj dari pembangkang.,berilah hukuman berat…kerajaan oiiiii sudah berulang-ulang bagi maaf sampai dapat gelaran kerajaan yg murah dengan MAAF.

  3. Memang lah semua boleh skrg sebab dalam kerajaan PH tu yang berkuasa ialah DAP…jadi jangan hairan yang haram bagi umat islam di Malaysia akan menjadi halal dan yang sebaliknya….kebetulan dalam PH tu pun ada team SEMBURIT jadi org dah tak pandang soal halal haram..dan yg satu lagi tu parti badut dan yg satu lagi parti yang di pimpin oleh org tua nyanyuk kaki penipu…jadi org islam di Malaysia ni dah tak ada kekuatan…jadi jgn hairan apa yg ada dalam MALAYSIA BAHARU.

Comments are closed.