Presiden UMNO, Datuk Seri Zahid Hamidi ketika mengaminkan doa selepas menunaikan solat jumaat dan solat sunat hajat di Dewan Tun Razak, PWTC pada Perhimpunan Agung UMNO 2019 di Dewan Tun Razak, PWTC, Kuala Lumpur. foto NOOREEZA HASHIM, 06 DISEMBER 2019.
Presiden UMNO, Datuk Seri Zahid Hamidi, Timbalan Presiden UMNO, Datuk Mohamad Hasan dan Pengerusi Majlis Penasihat UMNO, Datuk Seri Najib Razak serta jemaah lain menunaikan Solat Jumaat yang diimamkan oleh Ustaz Syukri Ali di Dewan Tun Razak, PWTC pada Perhimpunan Agung UMNO 2019 di Dewan Tun Razak, PWTC, Kuala Lumpur. foto NOOREEZA HASHIM, 06 DISEMBER 2019.
Presiden UMNO, Datuk Seri Zahid Hamidi, Timbalan Presiden UMNO, Datuk Mohamad Hasan dan Pengerusi Majlis Penasihat UMNO, Datuk Seri Najib Razak serta jemaah lain menunaikan Solat Hajat yang diimamkan oleh Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Jamil Khir Baharom di Dewan Tun Razak, PWTC pada Perhimpunan Agung UMNO 2019 di Dewan Tun Razak, PWTC, Kuala Lumpur. foto NOOREEZA HASHIM, 06 DISEMBER 2019.
Presiden UMNO, Datuk Seri Zahid Hamidi, Timbalan Presiden UMNO, Datuk Mohamad Hasan dan Pengerusi Majlis Penasihat UMNO, Datuk Seri Najib Razak serta jemaah lain ketika mengaminkan doa selepas solat sunat hajat untuk kesejahteraan Baitulmaqdis yang diimamkan oleh Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Jamil Khir Baharom di Dewan Tun Razak, PWTC pada Perhimpunan Agung UMNO ke 2019 di Dewan Tun Razak, PWTC, Kuala Lumpur. foto NOOREEZA HASHIM, 06 DISEMBER 2019.
Presiden UMNO, Datuk Seri Zahid Hamidi bersalaman bersama jemaah selepas menunaikan solat jumaat dan solat sunat hajat di Dewan Tun Razak, PWTC pada Perhimpunan Agung UMNO 2019 di Dewan Tun Razak, PWTC, Kuala Lumpur. foto NOOREEZA HASHIM, 06 DISEMBER 2019.