Nadzrul Zafran Sharul Azly menunjukkan surat yang ditulis khas untuk pengerusi surau kerana menghalaunya daripada saf pertama ketika solat di sebuah surau sewaktu mengadakan pertemuan dengan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Mujahid Yusof Rawa di Kompleks Islam Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 09 DISEMBER 2019.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Mujahid Yusof Rawa (kiri) mendengar penerengan daripada Nadzrul Zafran Sharul Azly, kanak-kanak yang menulis surat kepada pengerusi surau kerana menghalaunya daripada saf pertama ketika solat di sebuah surau sewaktu mengadakan pertemuan dengannya di Kompleks Islam Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 09 DISEMBER 2019.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Mujahid Yusof Rawa (kiri) bersalaman dengan Nadzrul Zafran Sharul Azly, kanak-kanak yang menulis surat kepada pengerusi surau kerana menghalaunya daripada saf pertama ketika solat di sebuah surau selepas bertemu dengannya di Kompleks Islam Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 09 DISEMBER 2019.