TERKINI : Muhyiddin Pesakit Kanser!!! Dalam Sebulan Mesyuarat, Datang Sekali Sahaja – Saifuddin

Baru seminggu tidak lagi berada dalam satu kem, nampaknya Saifuddin Nasution sudah mula mendedahkan beberapa perkara berkenaan rakan seperjuangannya sebelum ini.

Menerusi pentas siri Jelajah Pakatan Harapan yang berlangsung di Sri Andalas di sini, malam ini, Setiausaha Agung PKR itu membuka kelemahan Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menggalas jawatan Perdana Menteri sedangkan beliau merupakan seorang pesakit kanser. Katanya, Muhyiddin merupakan pesakit kanser yang baru saja pulih dan masih lagi perlu menjalani rawatan seterusnya.

“Saya kesian dengan beliau (Muhyiddin) sebab kalau sebulan mesyuarat Kabinet empat kali setiap hari Rabu, beliau datang satu kali sebulan, lagi tiga minggu beliau cuti sakit.

7 Komen

  1. Kesian…. Saifuddin. Hatinya resah dan jiwa merana. Hilang jawatan. Dari jalanan dia Datang kepada jalanan ia kembali. Menjerit dan bergerak….

  2. Kenapalah nak diceritakan semua itu,sepatutnya support lagi,Kita sesama Islam atas bumi nyata ciptaanNya. Tak elok perlakuan tu… Klu Kita mengata Hal org,org Tak Suka,org Tak Suka Tak cakap…. Berubahlah sebelum Kita disambar malaikat maut…subhanallah…

  3. Perkara tikam menikam dalam sebuah parti seperti sudah lumrah- bertaubat lah org2 politik – rebut lah bekalan diakhir hayat kita diutamakan.

Comments are closed.