Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Alexander Nanta Linggi (dua kanan) diiringi Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Rosol Wahid (dua kiri) dan Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Seri Hasnol Zam Zam Ahmad (kanan) menandatangani dokumen rasmi pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, (KPDNHEP) Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 12 MAC 2020.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Alexander Nanta Linggi (dua kanan) diiringi Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Rosol Wahid (tiga kiri) dan Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Seri Hasnol Zam Zam Ahmad (dua kiri) mengimbas kad perakam waktu pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, (KPDNHEP) Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 12 MAC 2020.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Alexander Nanta Linggi (dua kanan) diiringi Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Rosol Wahid (kanan) bercakap sesuatu dengan Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Seri Hasnol Zam Zam Ahmad (dua kiri) semasa hadir pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, (KPDNHEP) Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 12 MAC 2020.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Alexander Nanta Linggi (dua kiri) bersalaman dengan warga kementerian KPDNHEP semasa hadir pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, (KPDNHEP) Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 12 MAC 2020.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Alexander Nanta Linggi bercakap kepada media selepas hadir pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, (KPDNHEP) Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 12 MAC 2020.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Alexander Nanta Linggi (empat kiri) diiringi Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Rosol Wahid (tiga kiri) bergambar bersama pegawai-pegawai KPDNHEP pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, (KPDNHEP) Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 12 MAC 2020.