Duta Besar China ke Malaysia, Bai Tian (dua kanan) menyerahkan bantuan kepada Menteri Luar Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein sambil diperhatikan Ketua Pengarah Kementerian Kesihatan Malaysia, Datuk Dr. Noor Hisham Abdullah (tengah) dan Ketua Pengarah NADMA Datuk Mohtar Abdul Rahman (tiga kanan) pada Majlis Penyerahan Bantuan Bekalan Perubatan dari Kerajaan China kepada Kerajaan Malaysia dalam membantu Negara menangani wabak COVID-19 di Wisma Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 28 MAC 2020.
Menteri Luar Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein mengatakan sesuatu dengan Duta Besar China ke Malaysia, Bai Tian (kiri) sambil diiringi Ketua Pengarah Kementerian Kesihatan Malaysia, Datuk Dr. Noor Hisham Abdullah (dua kanan) pada Majlis Penyerahan Bantuan Bekalan Perubatan dari Kerajaan China kepada Kerajaan Malaysia dalam membantu Negara menangani wabak COVID-19 di Wisma Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 28 MAC 2020.
Menteri Luar Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein mengatakan sesuatu dengan Duta Besar China ke Malaysia, Bai Tian (tengah) sambil diiringi Ketua Pengarah Kementerian Kesihatan Malaysia, Datuk Dr. Noor Hisham Abdullah (kiri) ketika hadir pada Majlis Penyerahan Bantuan Bekalan Perubatan dari Kerajaan China kepada Kerajaan Malaysia dalam membantu Negara menangani wabak COVID-19 di Wisma Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 28 MAC 2020.
Menteri Luar Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berucap sambil diiringi Duta Besar China ke Malaysia, Bai Tian (kanan) pada Majlis Penyerahan Bantuan Bekalan Perubatan dari Kerajaan China kepada Kerajaan Malaysia dalam membantu Negara menangani wabak COVID-19 di Wisma Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 28 MAC 2020.
Menteri Luar Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein bergambar bersama Duta Besar China ke Malaysia, Bai Tian (dua kanan) serta yang lain pada Majlis Penyerahan Bantuan Bekalan Perubatan dari Kerajaan China kepada Kerajaan Malaysia dalam membantu Negara menangani wabak COVID-19 di Wisma Putra, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 28 MAC 2020.