Gambar hiasan.

KUALA LUMPUR – Seorang wanita yang juga anak kepada bekas menteri kanan yang didakwa melanggar arahan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) baru-baru ini dikatakan akan diambil keterangan di Ibupejabat Polis Bukit Aman esok.

Selain beliau, suaminya juga dikehendaki hadir ke Pejabat Unit Siasatan Jenayah Terkelas, Bukit Aman kira-kira 11 pagi.

Baru-baru ini gambar wanita itu dimuatnaik ke Instagramnya menunjukkan dia telah melanggar arahan PKP agar duduk di rumah telah dikritik oleh netizen.

Bagaimanapun beliau tidak menyukai kritikan netizen sambil mencabar supaya perbuatannya dilaporkan kepada polis.- MalaysiaGazette

ARTIKEL BERKAITAN:

Anak bekas menteri langgar PKP, cabar netizen lapor polis

2 Komen

  1. Agak agallahnetizen ooi. Nak kritik pun tengoklah keadaan. Netizen perlu tahu buat pertimbangan bukan jadi robot. Jangan jangsn netizen yang kritik ni cybertrooper pembangkang. LebihbIk untuk adil siasat juga latarbelakang netizen ni dan mans dia tahu tentang oerkara ni. Itu lebih baik kot.

  2. Aku jika lihat kpd PERIBADI MEREKA” memang kurang respect pada puak2 politik khususnya yg berjawatan. Tidak ramai yg boleh dijadikan “ikon”. Bukan kepada mereka saja, tetapi menular kpd anggota keluarganya.

    Hormat aku sekadar kpd jawatan yg disandang saja…..jika sudah tiada jawatan, mereka adalah seperti kita2 semua juga.

Comments are closed.