Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Abd Khalid Othman (tengah) memeriksa resit dan wang tunai yang dirampas menerusi serbuan Operasi Loteri Awam Haram di Subang Jaya, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 13 DISEMBER 2020.
Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Abd Khalid Othman (tengah) memeriksa dokumen pekerja yang ditahan pada serbuan Operasi Loteri Awam Haram di Subang Jaya, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 13 DISEMBER 2020.
Anggota polis menjaga pekerja dan pelanggan yang ditahan pada serbuan Operasi Loteri Awam Haram di Subang Jaya, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 13 DISEMBER 2020.
Antara resit dan wang tunai yang dirampas polis menerusi serbuan Operasi Loteri Awam Haram di Subang Jaya, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 13 DISEMBER 2020.
Pekerja loteri yang ditahan pihak polis dibawa untuk siasatan lanjut pada serbuan Operasi Loteri Awam Haram di Subang Jaya, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 13 DISEMBER 2020.
Anggota polis membawa pelanggan loteri yang ditahan untuk siasatan lanjut pada serbuan Operasi Loteri Awam Haram di Subang Jaya, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 13 DISEMBER 2020.