Salahuddin Ayub

KUALA LUMPUR – Ke mana hilangnya Menteri Kesihatan?

Itu kenyataan sinis Timbalan Presiden Parti Amanah Negara, Datuk Seri Salahuddin Ayub bertanyakan apa tindakan Datuk Seri Dr. Adham Baba ekoran peningkatan mendadak isu penularan kes Covid-19 sekarang.

“Ini sudah hampir setahun sejak ambil alih, sejak isu air suam itu
dia terus hilang,” ujarnya dalam video pendek di media sosialnya hari ini.

Salahuddin yang juga Ahli Parlimen Pulai berharap Adham tampil segera dengan jalan penyelesaian bagi menangani masalah pandemik di negara ini.

“Ini isu nyawa rakyat, jadi saya harap kalau esok tak appear lagi, kita kena tukarla atau kita tukar kerajaanlah,” katanya.- MalaysiaGazette

1 Komen

  1. MAJLIS TERTINGGI P unah H arapan sentiasa MENYALAK Kerajaan gagal menangani pandemik …yang ASAL tidak dibendung 22 bulan mereka… kerana EGO dan pelbagai alasan dari DOKTOR2 mereka….DR WAN AZIZAH …COVID jauh dari negara CINA….DR ZULKIFLY Tiada perlu disekat pelancong CINA…kita mampu mengatasinya….DR MAHATHIR…Kita tidak akan KUARANTIN macam kandang lembu…SELANGORKU sendiri setiap hari CATAT KES TERTINGGI…mau BONGKAK lagi dengan ALLAH……bahkan mereka SANGGUP menghasut dan menderhaka YDPA atas perintah DARURAT

    Ahli Parlimen Pasir Gudang, Hassan Abdul Karim mendakwa bukti kegagalan pertama dilihat daripada peningkatan jumlah kes pandemik….ANTARA MP P unah H arapan nak jadi HERO tapi 22 bulan MENIKUS dengan MAINAN 3 Orang DOKTOR di atas.

    Dan utk sahabat lamaku salah udin yg dalam amNANAH juga MENIKUS dalam 22bulan tapi BERANI sekarang Dgn sekutunya DAPIGS nak CABAR YDPA pula.

Comments are closed.