Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal-Ehwal Agama) Datuk Dr. Zulkifli Mohamad AL-Bakri menyempurnakan gimik pelepasan pada Program GOGOPASAR Misi Bantuan Banjir ke Jerantut di Kompleks Islam Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 FEBRUARI 2021.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal-Ehwal Agama) Datuk Dr. Zulkifli Mohamad AL-Bakri (tiga kanan) hadir pada Program GOGOPASAR Misi Bantuan Banjir ke Jerantut di Kompleks Islam Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 FEBRUARI 2021.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal-Ehwal Agama) Datuk Dr. Zulkifli Mohamad AL-Bakri (dua kiri) bergambar bersama Ketua Pengarah Jabtan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM), Datuk Abdul Aziz Jusoh (kanan), Ketua Pertanian Bersepadau FGV, Abdul Razak Aya (dua kanan) dan Pemangku Ketua Pengarah YaPEIM, Parihah Hasan (kiri) pada Program GOGOPASAR Misi Bantuan Banjir ke Jerantut di Kompleks Islam Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 FEBRUARI 2021.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal-Ehwal Agama) Datuk Dr. Zulkifli Mohamad AL-Bakri pada Program GOGOPASAR Misi Bantuan Banjir ke Jerantut di Kompleks Islam Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 FEBRUARI 2021.