Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Parlimen dan Undang-Undang), Datuk Seri Takiyuddin Hassan menunjukkan Ordinan Darurat pada sidang media di Kompleks KKMM, Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 12 MAC 2021.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Parlimen dan Undang-Undang), Datuk Seri Takiyuddin Hassan tiba di sidang media Ordinan Darurat di Kompleks KKMM, Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 12 MAC 2021.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah (kiri) dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Parlimen dan Undang-Undang), Datuk Seri Takiyuddin Hassan pada sidang media Ordinan Darurat di Kompleks KKMM, Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 12 MAC 2021.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah (kiri) dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Parlimen dan Undang-Undang), Datuk Seri Takiyuddin Hassan (dua kiri) menunjukkan Ordinan Darurat pada sidang media di Kompleks KKMM, Putrajaya. Foto HAFIZ SOHAIMI, 12 MAC 2021.