Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (kiri) menyerahkan surat lantikan Ketua Polis Negara yang baharu kepada Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Acryl Sani Abdullah yang berkuat kuasa 4 Mei pada Majlis Penyerahan Surat Lantikan Ketua Polis Negara yang baharu di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 30 APRIL 2021.
Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Acryl Sani Abdullah Sani yang dilantik Ketua Polis Negara berkuat kuasa 4 Mei pada Majlis Penyerahan Surat Lantikan Ketua Polis Negara yang baharu di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 30 APRIL 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (dua kiri) menyerahkan surat lantikan Ketua Polis Negara yang baharu kepada Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Acryl Sani Abdullah (dua kanan) yang berkuat kuasa 4 Mei pada Majlis Penyerahan Surat Lantikan Ketua Polis Negara yang baharu di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 30 APRIL 2021.
Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Acryl Sani Abdullah (tengah) yang dilantik Ketua Polis Negara baharu berkuat kuasa 4 Mei pada Majlis Penyerahan Surat Lantikan Ketua Polis Negara yang baharu di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 30 APRIL 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin pada Majlis Penyerahan Surat Lantikan Ketua Polis Negara yang baharu di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 30 APRIL 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (kiri) selepas menyerahkan surat lantikan Ketua Polis Negara yang baharu kepada Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Acryl Sani Abdullah yang berkuat kuasa 4 Mei pada Majlis Penyerahan Surat Lantikan Ketua Polis Negara yang baharu di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 30 APRIL 2021.