Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, ACP Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid (tengah) menunjukkan cara penyimpanan dadah di dalam alat mainan sebelum dibungkus dan dihantar melalui khidmat kurier pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 05 JUN 2021.
Dadah berjaya dirampas yang disorakkan dalam alat mainan sebelum dibungkus dan dihantar melalui khidmat kurier pada sidang media mengenai kejayaan pihak polis daerah Petaling Jaya di Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 05 JUN 2021.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, ACP Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid menunjukkan antara barangan rampasan berupa bahagian kenderan yang dicuri pada sidang media mengenai kejayaan pihak polis daerah Petaling Jaya di Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 05 JUN 2021.
Antara barangan rampasan berupa bahagian kenderan yang dicuri pada sidang media mengenai kejayaan pihak polis daerah Petaling Jaya di Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 05 JUN 2021.