Petugas media mula bertugas untuk meninjau keadaan Kediaman Rasmi Menteri Besar Johor pada hari dipercayai Menteri Besar yang baharu mengangkat sumpah susulan kemenangan BN dalam Pilihan Raya Negeri Johor (PRN) di Johor Bahru, Johor. Foto HAZROL ZAINAL, 15 MAC 2022.
Petugas media mula bertugas untuk meninjau keadaan berikutan Menteri Besar mengangkat sumpah jawatan di hadapan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar susulan kemenangan BN dalam Pilihan Raya Negeri Johor (PRN) di Istana Serene, Johor Bahru. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 15 MAC 2022.
Keadaan tenang tiada sebarang pergerakan keluar masuk pintu belakang Istana Bukit Serene pada hari yang dipercayai Menteri Besar baharu mengangkat sumpah susulan kemenangan BN dalam Pilihan Raya Negeri Johor (PRN) di Johor Bahru, Johor. Foto AFFAN FAUZI, 15 MAC 2022.
Sebuah kenderaan keluar dari Kediaman Rasmi Menteri Besar Johor pada hari yang dipercayai Menteri Besar baharu mengangkat sumpah susulan kemenangan BN dalam Pilihan Raya Negeri Johor (PRN) di Johor Bahru, Johor. Foto HAZROL ZAINAL, 15 MAC 2022.
Anggota polis mula meninjau keadaan Kediaman Rasmi Menteri Besar Johor pada hari yang dipercayai Menteri Besar yang baharu mengangkat sumpah susulan kemenangan BN dalam Pilihan Raya Negeri Johor (PRN) di Johor Bahru, Johor. Foto HAZROL ZAINAL, 15 MAC 2022.