Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ismail Mohamed Said (dua kanan) bersama Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Seri Khairul Dzaimee Daud (tiga kanan) beramah mesra dengan sebahagian penerima anugerah pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2021 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 20 APRIL 2022.
Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ismail Mohamed Said (kiri) diiringi Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Seri Khairul Dzaimee Daud menyampaikan sijil anugerah kepada Pengarah Bahagian Perisikan dan Operasi Khas Penguasa Imigresen, Basri Othman (kanan) pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2021 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 20 APRIL 2022.
Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ismail Mohamed Said (tengah) bersama Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Seri Khairul Dzaimee Daud (dua kanan) serta yang lain bergambar dengan penerima anugerah pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2021 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 20 APRIL 2022.