Atlet karate pekak negara, V. Yilamaran menunjukkan pingatnya ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) selepas memenangi pingat perak dalam acara karate kumite lelaki bawah 84 kilogram (kg) di temasya sukan Deaflympic 2021 di Brazil di Sepang, Selangor. Foto FAREEZ FADZIL, 07 MEI 2022.
Atlet karate pekak negara, V. Yilamaran tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) selepas memenangi pingat perak dalam acara karate kumite lelaki bawah 84 kilogram (kg) di temasya sukan Deaflympic 2021 di Brazil di Sepang, Selangor. Foto FAREEZ FADZIL, 07 MEI 2022.
Atlet karate pekak negara, V. Yilamaran bercakap kepada media dengan bahasa isyarat ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) selepas memenangi pingat perak dalam acara karate kumite lelaki bawah 84 kilogram (kg) di temasya sukan Deaflympic 2021 di Brazil di Sepang, Selangor. Foto FAREEZ FADZIL, 07 MEI 2022.
Atlet karate pekak negara, V. Yilamaran (tengah) bergambar bersama jurulatihnya, Chok Kong Yu (kiri) ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) selepas memenangi pingat perak dalam acara karate kumite lelaki bawah 84 kilogram (kg) di temasya sukan Deaflympic 2021 di Brazil di Sepang, Selangor. Foto FAREEZ FADZIL, 07 MEI 2022.