Kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob adalah kerajaan yang kuat dan stabil hasil dukungan semua pihak.

Ketua Bahagian UMNO Ketereh, Tan Sri Annuar Musa berkata, sokongan yang ada pada Perdana Menteri hari ini membuktikan tiada keperluan mendesak untuk diadakan Pilihan Raya Umum ke-15 dengan segera.

1 Komen

  1. Kalau fikir mcm tu, tak payahlah buat PRU sampai bila2! Yer Mail Sabri PM…tapi oleh kerana beliau dikelilingi oleh menteri2 bodoh,& gagal maka UMNO dan BN yg dapat nama busuk! Padahal tu bukan kerajaan BN dan bukan salah Mail Sabri pun! Tapi org ramai duk menunding jari kata kerajaan BN sebab PM BN! Dan Pak Mail tak boleh buat apa2 pun sebab dia tak de kuasa…mau tak mau dia terpaksa simpan juga menteri2 gagal ni termasuk Muhyidin dan Hj Hadi yg makan gaji buta! Menteri KPDNKK , Menteri Pertanian dan Menteri2 ekonomi PPBM dan PAS yg Mail tak boleh buang walapun mrk ni menteri makan gaji buta!!!Sampai bila korang buat taik..korang menteri lemau tp nama BN yg busuk???? BN tanggung biawak hidup!

Comments are closed.