Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya, Datuk Seri Nancy Shukri (tengah) diiringi Presiden Persatuan Taman Tema dan Pusat Hiburan Keluarga Malaysia (MATFA), Tan Sri Richard Koh (tiga kanan) beramah mesra dengan petugas yang memakai maskot pada Majlis Pelancaran Program Kerjasama Minat Khas di Bawah Pelan Pemulihan Pelancongan 2022 (PRE 2.0) - MATFA, MSDA dan MKHA di Wet World Water Park Shah Alam, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 24 JUN 2022.
Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya, Datuk Seri Nancy Shukri (tiga kanan) bergambar kenangan dengan Presiden Persatuan Taman Tema dan Pusat Hiburan Keluarga Malaysia (MATFA), Tan Sri Richard Koh (dua kanan) serta yang lain pada Majlis Pelancaran Program Kerjasama Minat Khas di Bawah Pelan Pemulihan Pelancongan 2022 (PRE 2.0) – MATFA, MSDA dan MKHA di Wet World Water Park Shah Alam, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 24 JUN 2022.
Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya, Datuk Seri Nancy Shukri (dua kanan) hadir pada Majlis Pelancaran Program Kerjasama Minat Khas di Bawah Pelan Pemulihan Pelancongan 2022 (PRE 2.0) – MATFA, MSDA dan MKHA di Wet World Water Park Shah Alam, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 24 JUN 2022.