Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob beramah mesra dengan pengunjung ketika hadir membuat lawatan sempena pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro-Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 di MAEPS Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 13 OGOS 2022.
Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob beramah mesra bersama pengunjung ketika mengadakan lawatan ke tempat pameran pada Majlis Perasmian Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro-Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 di MAEPS Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 13 OGOS 2022.
Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Pertanian dan Industri Makanan, Datuk Seri Dr. Ronald Kiandee hadir bagi mengadakan lawatan ke gerai jualan pada Majlis Perasmian Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro-Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 di MAEPS Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 13 OGOS 2022.
Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Pertanian dan Industri Makanan, Datuk Seri Dr. Ronald Kiandee hadir bagi mengadakan lawatan ke tempat pameran pada Majlis Perasmian Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro-Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 di MAEPS Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 13 OGOS 2022.