Menteri Komunikasi Digital, Ahmad Fahmi Fadzil mengimbas kad perakam waktu sebelum memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 05 DISEMBER 2022.
Menteri Komunikasi Digital, Ahmad Fahmi Fadzil beramah mesra dengan sebahagian warga kerja kementerian pada hari pertama dalam memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 05 DISEMBER 2022.
Menteri Komunikasi Digital, Ahmad Fahmi Fadzil bergambar kenangan bersama warga kerja kementerian pada hari pertama dalam memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 05 DISEMBER 2022.
Menteri Komunikasi Digital, Ahmad Fahmi Fadzil pada hari pertama dalam memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 05 DISEMBER 2022.
Menteri Komunikasi Digital, Ahmad Fahmi Fadzil ketika hadir pada mesyuarat pertama bersama warga kerja kementerian di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 05 DISEMBER 2022.