Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid beramah mesra dengan sebahagian pengamal media ketika hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Menteri Pendidikan, Fadhlina Sidek (kanan) mendengar penerangan daripada timbalannya, Lim Hui Ying ketika hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan, Datuk Seri Mohamad Sabu hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Ahli Parlimen Bagan Serai, Datuk Idris Ahmad hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Menteri Belia dan Sukan, Hannah Yeoh (tengah) bersama Ahli Parlimen Muar, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman (kiri) hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Ahli Parlimen Stampin, Chong Cheing Jen hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Ahli Parlimen Hang Tuah Jaya, Adam Adli hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Ahli Parlimen Masjid Tanah, Datuk Mas Ermieyati Samsudin hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Ahli Parlimen Jelebu, Datuk Jalaluddin Alias hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.
Ahli Parlimen Kota Bharu, Datuk Seri Takiyuddin Hassan hadir ke persidangan Dewan Rakyat pada Mesyuarat Pertama Penggal Kedua Parlimen Ke-15 di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 15 FEBRUARI 2023.