Ketua Polis Selangor, Datuk Hussein Omar Khan menunjukkan kesan tembakan pihak polis kepada tiga penjenayah yang mati dipercayai warga asing membabitkan samun dan pecah rumah dengan bersenjata api di sekitar Jalan SJ7, Taman Selayang Jaya ketika di Balai Polis Ibu Pejabat Daerah Gombak. Foto MOHD ADZLAN, 23 DISEMBER 2023.
Ketua Polis Selangor, Datuk Hussein Omar Khan menunjukkan dua pistol dan sebilah parang yang dirampas selepas kejayaan pihak polis menembak mati tiga penjenayah dipercayai warga asing yang membabitkan samun dan pecah rumah dengan bersenjata api di sekitar Jalan SJ7, Taman Selayang Jaya ketika di Balai Polis Ibu Pejabat Daerah Gombak. Foto MOHD ADZLAN, 23 DISEMBER 2023.
Kesan tembakan yang digunakan pihak polis selepas berjaya menembak mati tiga penjenayah dipercayai warga asing yang membabitkan samun dan pecah rumah dengan bersenjata api di sekitar Jalan SJ7, Taman Selayang Jaya ketika di Balai Polis Ibu Pejabat Daerah Gombak. Foto MOHD ADZLAN, 23 DISEMBER 2023.
Kesan darah tiga penjenayah yang mati ditembak oleh pihak polis dipercayai warga asing yang membabitkan samun dan pecah rumah dengan bersenjata api di sekitar Jalan SJ7, Taman Selayang Jaya ketika di Balai Polis Ibu Pejabat Daerah Gombak. Foto MOHD ADZLAN, 23 DISEMBER 2023.
Ketua Polis Selangor, Datuk Hussein Omar Khan melihat kenderaan yang digunakan tiga penjenayah yang ditembak mati dipercayai warga asing yang membabitkan samun dan pecah rumah dengan bersenjata api di sekitar Jalan SJ7, Taman Selayang Jaya ketika di Balai Polis Ibu Pejabat Daerah Gombak. Foto MOHD ADZLAN, 23 DISEMBER 2023.