Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi (tengah) menyaksikan Ketua Setiausaha KDN, Datuk Alwi Ibrahim (lima kiri) menyerahkan Sijil Ikrar Bebas Rasuah kepada Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Dzulkifli Ahmad (empat kanan) sempena Majlis Lafaz dan Menandatangani Ikrar Bebas Rasuah (IBR) bersama Kementerian Dalam Negeri pada Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri di Pejabat KDN, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 29 NOVEMBER 2017.
Ketua Setiausaha KDN, Datuk Alwi Ibrahim (tengah) mengetuai bacaan ikrar sempena Majlis Lafaz dan Menandatangani Ikrar Bebas Rasuah (IBR) bersama Kementerian Dalam Negeri pada Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri di Pejabat KDN, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 29 NOVEMBER 2017.
Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi (tengah) diiringi Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Nur Jazlan Mohamed (kanan) dan Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Dzulkifli Ahmad (dua kiri) ketika hadir pada Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri serta Majlis Lafaz dan Menandatangani Ikrar Bebas Rasuah (IBR) bersama Kementerian Dalam Negeri di Pejabat KDN, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 29 NOVEMBER 2017.